حقوق قضایی

حقوق قضایی
اطلاعات حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حقوق قضایی و آدرس hoghoughsabt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در آزمون تشریحی قضاوت ۹۳ استفاده از کتب قانون توسط داوطلبان مجاز است  


آزمون تشریحی قضاوت ۹۳ روز ۲۶ دی ۱۳۹۳ در شهرهای قم و تهران برگزار می شود. نماینده مرکز جذب و آزمون قضاوت از آزاد بودن استفاده از کتب قوانین در آزمون تشریحی قضاوت سال ۹۳ خبر داد.

محمود حاجی‌مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب، اظهار کرد: داوطلبان می توانند از کتب مربوط به قوانین موضوعه کشور در آزمون تشریحی قضاوت استفاده کنند، همانطور که در سال گذشته این امکان برای آنها وجود داشت. وی یادآور شد: آزمون تشریحی قضاوت سال ۹۳، ۲۶ دی ماه در قم و تهران برگزار می‌شود.به گزارش ایسنا، آزمون قضاوت ۹۳ به صورت دو مرحله‌ای (تستی و تشریحی) برگزار می‌شود که مرحله اول این آزمون به صورت تستی در ۲۳ آبان ماه برگزار شد و مرحله دوم به صورت تشریحی ۲۶ دی ماه برگزار می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, ] [ 9:33 ] [ هادی حیدریان وکیل قوه قضاییه ،کارشناس حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی وکارشناسی ارشد حقوق جزاوجرم شناسی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: